sâmbătă, 19 decembrie 2009

Very Strange...:))

In ultimele zile am fost "asaltata" de o fata mult mai mica pentru a-i da sfaturi....Sunt si ei mici si au multe probleme:)) De la clasa a-5a sunt foarte sentimentali:)) Cred ca e vina baietilor...umbla de mici cu prostii:))Le vrajesc de la varsta asta...Ma intreb cand or fi mai mari ce vor face?:))Daca fetele de acum plang pentru ei...mai incolo...ce se va intampla?Poate sunt eu inapoiata dar chiar mi se pare putin cam devreme sa incepi sa suferi...viata e destul de lunga...si ai timp sa treci prin destule de-a lungul ei...si trebuie sa te bucuri de copilarie cat de mult poti...ei incearca sa se maturizeze inainte de vreme...sa grabeasca acest proces...si nu e bine deloc....

Ma rog....si cum spuneam...m-a gasit tocmai pe mine:)) Experta in dat sfaturi, doar sunt destul de mare si am trecut prin destule incat acum sa fiu o mare inteleapta:)) Eu?Mare?:))Pe dracu//...mi se pare o mare porcarie sa incerci sa iti cladesti viata, trairile, sentimentele dupa modelul altora, dupa sfaturile altora..cred ca fiecare trebuie sa fie capabil sa isi asume sentimentele si sa stie cum sa le gestioneze...orice individ ar trebui sa actioneze asa cum crede de cuviinta si astfel, sa invete singur din greselile lui..pentru ca eu, personal , nu pot sa invat din greselile altora...nu au acelasi impact ca atunci cand mi se intampla mie...ca sa nu mai spun ca uneori nici din prima greseala nu invat..si o mai repet...pana ma satur...pana imi dau seama ca fara sa vreau am reactionat exact la fel ca data trecuta...si nu e bine deloc...dar unele greseli inconstiente sunt frumoase...daca pot spune asa...eu sincer cred ca exista"greseli frumoase"...pe care ai vrea sa le repeti cu toate ca sti ca nu este bine moral, dar totusi te fac sa te simti bine pe alte planuri...

Revenind la acea fata, am incercat sa o ajut cum am putut si cred ca i-am dat ceva sfaturi, sper ca a avut ceva de invatat...pentru ca sincer....nu mi-a fost greu sa ii spun cam ce ar trebui sa faca...ii spun si pe aceasta cale ca sunt niste chestii minore..insa inca o data...numai singura isi poate da seama de asta atunci cand vor veni altele si mai grele...

Concluzia trasa de mine din toate acestea este ca si eu m-am regasit cumva in comportamentul meu de acum ceva ani buni..pentru ca asta e varsta...si o data cu inaintarea in varsta incepi sa vezi lucrurile altfel, sa ai o alta gandire, si fiecare varsta cu mentalitatea si problemele ei...pentru ca daca mie mi se par "problemutele" ei foarte usor de rezolvat, poate asa i se par si altei persoane mult mai mari decat mine lucrurile carora eu nu le prea gasesc rezolvare...


P.S.:Azi a fost o zi chiar draguta...sper ca ziua de maine sa fie si mai draguta...

Faza zilei:Alex:(povestindu-si visul) "Bla bla bla si......si............si.........(aruncandu-mi o privire sugestiva sa ma uit in spatele meu)si.................Carmen(vrand sa salveze situatia):Si......si.....era Petrina......si.....hai fata zi mai departe.............Alex:Moama.....c.b.e....d.c.n.l.m.v......(in soapta desigur) Carmen:Da..chiar e....anu tecut nu aveam aceeasi impresie....chiar s.s.s.e.b....[-(:))...No way girl///:))

P.S 2:Da..acelea sunt niste codifcari pe care sper sa le intelaga doar cine trebuie:))daca reusesc:))[-(

2 comentarii:

Unknown spunea...

No fuckin' way:))

Anonim spunea...

ms k ai spus despre mn pe blog :D