vineri, 11 decembrie 2009

Finally...



Cat de repede a putut sa treaca timpul...mai sunt 3 zile de scoala si luam vacanta de iarna...Bucurie mare..desigur...insa asta inseamna ca sfarsitul clasei a-10-, cea mai usoara clasa ,se apropie...si asta nu prea imi place....Dupa o incredibila vacanta de vara va veni greul/...pentru ca asa este...din clasa a-11-a incepe greul...cel putin pentru noi astia de la D-ul care dam examenul Cambridge...pfff...Dar astazi Finally scapam de teze\:d/...asta si gata...ne-a ajuns/.///Si pentru ca maine va fi o zi foarte incarcata(oli,repetitii,bal) imi permit sa imi folosesc replica pe care o am in situatiile limita:"CE GREU E SA FIU EU!",fara niciun pic de modestie:))Dar eu sunt adepta zilelor acestora, le venerez, pentru ca nu imi place sa imi irosesc o zi libera degeaba..trebuie sa faci cat multe, sa profiti...

Hai bafta...ma duc sa invat la romana...

Niciun comentariu: