miercuri, 9 decembrie 2009

Iata-ma aici...EU ca persoana


Eu ca persoana...intreband la ora de psihologie mai multi colegi cum m-ar putea descrie, acestia au raspuns asa cum ma asteptam...pentru ca (aproape) toti au aceeasi parere.








Citez:"perseverenta,sociabila,prietenoasa,ambitioasa,indrazneata,realista,hotarat,vesela,amuzanta,altruista".
Hmm...dar numai cuvinte de bine?...desigur ca nu...si pentru ca nimeni nu e perfect...si nu pot spune ca aceste adjective au o conotatie negativa:"se consuma repede(a nu se intelege gresit)=se agita prea repede,impulsiva,tine la imagine".

Acestea sunt parerile colegilor despre mine si le respect pentru ca ma regasesc in ele si ii respect pentru ca au reusit sa gaseasca aproape toate cuvintele care m-ar putea descrie.Aceste impresii ale lor sunt doar pentru ca atat am aratat...asta nu inseamna ca nu mai am si alte parti negative sau pozitive...parti pe care putine persoane le cunosc intrutotul. Dar ce spun eu intrutotul?
Pana nu demulta vreme nici macar eu nu ma cunosteam cu adevarat...nu stiam ce vreau...dar a intervenit o chestie a naibii de complicata, dar in acelasi timp frumoasa numita maturizare...

M-a ajutat sa inteleg multe enigme pe care nu le puteam dezlega, sa trec peste lucruri care ma afectau, intr-un cuvant sa stiu cum sa infrunt chestia asta numita viata...si nu numai sa o infrunt ci sa ma si bubur de ea cu toate placerile si neplacerile pe care ni le pune pe o tava din care noi singuri ne alegem...si inevitabilul se produce...dupa o vreme in care ai fost fericit,nu ai avut cine stie ce griji, trebuie sa alegi , fara sa vrei, marul stricat care iti lasa acel gust amar...pff...ce de filozofie...ce de cuvinte...vorbeam despre mine si am ajuns la viata...mai sus am mentionat niste adjective care mi-au fost asociate...pe parcursul a ceea ce voi scrie pe acest blog sper sa descoperiti si alte parti ale mele care nu pot fi exprimate asa de usor prin cuvinte si sper ca si eu sa-mi fac o analiza peste ceva timp sa vad cat am evoluat sau nu...

Dar asta e ceea ce simt acum, la ora 12:03, 9.12.09, ziua in care m-am decis sa detin si eu o pagina de blog...insa surpriza..netu' cade cand ai mai mare nevoie de el asa ca scriu in word si voi da copy paste cand suprematia sa netul imi va permite:D

P.S: De mult n-am mai avut o zi asa de linistita...fara tema la mate...si din lipsa de ocupatie....surpriza...a rasarit un blog:D

Un comentariu:

Anonim spunea...

Petrina te iubeste!
Si bafta:>
>:D<