vineri, 11 decembrie 2009

Cugetari despre o chestie numita simplu DRAGOSTE...

E seara...e tarziu...deci credeti-ma ca imi trec prin minte si astfel de lucruri...si anume ce definitii se pot da dragostei...incep cu o definitie personala, dupa care voi da diferite citate...:

EU:"Dragostea este momentul in care esti in totalitate fericit...cand nu ii vezi pe ceilalti din jur cu problemele si ofurile lor...cand simti ca zbori,,,cand ai fluturi in stomac... cand esti paralel cu lumea asta aprox 2 zile dupa ce inevitabilul s-a produs, dupa ce ai fost vrajit si prins in mrejele iubirii...pentru mine "a iubi" inseamna, pe langa lucrurile enumerate mai sus, sa ma simt perfect in preajma persoanei iubite...sa ma simt protejata, sa nu mai constientizez ceea e fac...sa ma las purtata de val...si credeti-ma ca aceasta"definitie" este exact o imagine a ceea ce am simtit cand am fost indragostita...pentru ca nici pe mine nu m-a ocolit...

Alte citate carora le acord credibilitate:

"Intamplator oricine poate iubi"
"Prietenia duce uneori la dragoste, dar dragostea la prietenie niciodata"
"Acela care nu a iubit niciodata inseamna ca nu a trait niciodata"
"Dragostea este intelepciunea nebunului si nebunia inteleptului"
"Dragostea nu este asemanarea dintre doua persoane, ci misterul dintre ele"

Si lista ar putea continua cu multe...multe...citate, dar le puteti gasi si pe net...In aceasta seara am citit blogul unui prieten si am gasit doua chestii foarte interesante despre iubire care chiar m-au impresionat, si anume:
"Cu cat judeci mai mult, cu atat iubesti mai putin" ;)
"A iubi inseamna a suferi si cum multi fug de suferinta, putin stiu sa iubeasca" ;)

As posta si niste imagini care sa oglindeasca la ce ma trimite crbl-ul atunci cand spun ca "am iubit", insa cu siguranta ar starni valva in randul multor persoane, asa ca ma abtin ca este cel mai bine...:D


3 comentarii:

Anonim spunea...

Ce sa zic Carmen ? nu pot sa comentez nimic.Mai ales la tn... U care mai ajutat mereu... Ba chisr ji in dragoste...Ji... iti multumesc...mult pt...tot ( app mijto blog ;)

Anonim spunea...

P.S. i am l@wr@ ( numai sa iti dai seama cn sunt, desi cred k deja tiai dat)

Anonim spunea...

seama