joi, 10 decembrie 2009

Nu doar o Pasiune


De fiecare aud la intrebarea "ce iti place sa faci in timpul liber?" raspunsul "sa cant si sa dansez"...ei bine...pentru mine dansul nu inseamna o scalambaiala aritmica pe o noua melodie ci ceva mult mai insemnant...DANSUL, daca ar avea o definitie data de mine aceea ar fi "lucrul pe care il iubesc cel mai mult, de care sunt dependenta, fara de care viata ar fi mult mai monotona". Cand iti place cu adevarat ceea ce faci, cand te dedici, cand pui suflet, totul ti se pare si mai incredibil...si asta nu e doar parerea mea, ci si a altei persoane care practica alt sport dar care mi-a spus ca "atunci cand faci ceva cu inima, nu cu mintea e de nepretuit...momentele acelea scurte in care simti ca zbori, in care esti erou nu pot fi intrecute"...in aceste cuvinte m-am regasit si eu pentru ca atunci cand ma aflu pe scena uit de tot, simt ca zbor,totul decurge de la sine, nu stau sa ma gandesc ce pas urmeaza...dar asta presupune foarte multa munca si repetitie....si cand te trezesti cu un val de aplauze...nu pot descrie...si mai vin si felicitarile de dupa...pff...totul este magic, este inegalabil...

Probabil nu doar eu ci si alte persoane ar avea performante mult mai mari daca si in orasul asta de nimic cineva ar face ceva in privinta asta/....pentru ca ma chinui din Mai alaturi de o coregrafa care toata viata ei a fost balerina la teatrul national si a fost instruita de mari coregrafi si dansatori sa ne desfasuram si noi orele intr-o sala optima pentru dans...se pare ca acum se intrezareste ceva interesant..dar...n-are nicio treaba cu autoritatile...pentru ca ne sprijina mai mult de o gramada..tot o persoana a trebuit sa ia atitudine....

Sa ne indepartam de piedicile care ne sunt puse in orasul asta de nimic in incercarea de a face ceva si sa trecem la DANS...cred ca am spus destule cuvinte care sa descrie ce simt in legatura cu aceasta pasiune...si ma gandesc cu groaza ca va veni o vreme in care va trebui sa renunt la dans pentru ca intervin facultatea,serviciul, etc...eu insa traiesc cu speranta ca o data ajunsa la bucuresti voi avea timp sa fac si DANS si poate imi voi deschide si o sala cand voi fi pe "picioarele mele"8->

Ca o concluzie, atunci cand faci ceva ce iti place cu adevarat, in cazul meu DANS,ai acorda tot timpul acestei pasiuni...insa oricum..mare parte din timp asta fac...pentru ca in "fetesti siti" sa-l citez pe colegul meu Alex, nu prea exista alte optiuni pentru "entertainment".




In continuare veti vedea o parte din acea seara minunata:X...seara balului bobocilor 2009 la care am fost onorata sa iau parte dansand...

Niciun comentariu: