miercuri, 9 decembrie 2009

Mate pe intuneric



Dupa o alarmanta ora de chimie in care profa incearca sa ne bage in cap informatii despre "diane", in care colegii nostri ies la tabla uitand-se la profa ca si cum ar vorbi chineza,starnind in acest fel rasul intregii clase(colegii), dupa o banala ora de sport in care facem atotinvechita incalzire pe muzica, muzica de care de data aceasta nu am avut parte deoarece batranul shtecher a fost luat in picioare de unul din elevii clasei a-10-a D,dupa o ora de mate din care, de prima jumatate nu am avut parte deoarece am stat in baie cu "boassa" mea pana cand proful de romana le-a dat ultimele indicatii colegelor noastre pt olimpiada,urmeaza o apoteotica si de neuitat ora de.......MATE....uraa...in clasa liniste....unii erau concentrati la exercitii...altii se uitau la tabla ca mata la tablou...profa isi rosteste nelipsita onomatopee "sssssssssssss" dupa care are o replica geniala" Carmen....ai epuizat subiectele de discutie cu diana si te-ai mutat cu giory?":))buna asta...mi-a placut....bine macar ca n-a spus"Tirsanoaga....il ai pe necuratu' in tine?"sau"Tirsanoaga...te uiti la mine?de ce esti rautacioasa?":))...ma rog...stateam noi...10D-ul ...desigur.....si....


Si...ce sa vezi.....



NIMIC....de ce? pentru ca S-A STINS LUMINA...si cum ne-am putea abtine?toata clasa incepe sa rada...spre surprinderea mea pentru ca pana acum tipam cu totii...acum toti am izbucnit in ras..cred ca stiu si motivul...a fost mana cereasca sa se stinga lumina la mate...si cum sa nu razi cand o vedeai pe gaby bagandu-ti lanterna in ochi si pe profa de mate avand o fata:))nici nu pot descrie...si acum rad cand imi aduc aminte....era o bucurie totala...insa cum lucrurile bune tin putin neoanele se reaprind spre nemultumirea noastra intampinate de un calduros "ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh" .....A fost un moment remarcabil pe care l-am savurat pana in ultima secunda....si cand mi-o aduc aminte pe Alex care facea ture P -eu...mangaindu-ma cand nu vedeam pe picior...:))=))a fost GENIAL...cel putin mie asa mi s-a parut....



P.S: Nu e prima oara cand se stinge lumina....:>
















Niciun comentariu: