miercuri, 9 decembrie 2009

De ce persoana mea este asociata in sfarsit cu acest jurnal virtual

Hmm...ciudat...iata-ma pe mine avand blog.De ce spun asta?Pentru ca atunci cand am vazut prima oara un blog am fost oarecum sceptica in privinta acestuia..sa-ti expui toate gandurile si sentimentele?Sa intre alte persoane in intimitatea ta?Dar cu timpul mentalitatea desigur ca s-a schimbat o data cu inaintarea in varsta dar si cu vizionarea a doua dintre blogurile colegelor mele:Petrina alias P'is the Boss si Magda...Atunci parca s-a aprins un beculet...Am realizat ca poti sa te descarci, poti sa-ti expui sentimentele in asa maniera incat ceilalti sa te inteleaga (sau nu), dar sa pastrezi o urma de mister.Citind aceste bloguri am constatat ca itinerariul a fost unul interesant, dar in acelasi timp diferit...gandurile,ideile,sentimentele se schimbau de la o zi la alta...evoluau...si eu cel putin nu pot sa imi aduc aminte toate detaliile dupa o anumita perioada de timp...insa avand acest blog toate amintirile placute sau mai putin placute raman tiparite acolo, undeva unde peste ani le poti vedea amuzandu-te au intristandu-te de aventurile prin care viata te-a purtat.





Si pentru ca in clasa a-12-a sa putem selecta din blogurile noastre, a celor de la D-10D momentan, clipe pe care le-am trait, momente remarcabile din istoria acestei clase :D

Niciun comentariu: