duminică, 13 decembrie 2009

The same old story

Ti s-a intamplat vreodata sa faci bine si sa gasesti rau, sa ai o multitudine de persoane invidioase in jurul tau care sa nu mai stie prin ce metode sa te atace, insa tu sa tolerezi, sa incerci sa fi bun cu toti, sa ierti, sa spui ca a fost o intamplare, dar sa ti-o iei din nou de la aceleasi persoane?

Ei bine mie mi s-a intamplat din pacate..pentru ca nu pot sa port dusmanie,nu pot sa nu iert, sa nu trec cu vederea..si de cate ori am incercat sa imi schimb atitudinea n-am putut..insa de data asta voi incerca din rasputeri sa fiu puternica,...sa nu ma mai impresioneze toti si toate conjuncturile acelea in care te gandesti ca odata a fost bine...si acesta este cuvantul cheie.."odata"...nimic nu mai poate fi ca inainte o data ce un lucru rau s-a intamplat...cuiele ies, dar raman gaurile...am incercat sa schimb aceasta zicatoare si sa demonstrez ca poate sa fie si altfel...insa asta e un tipar de la care nu se abate nimeni.....So....mi-am luat-o si de data asta...

Se spune ca niciun prieten nu ti-e priten fara sa aiba cel putin un interes...

Niciun comentariu: