joi, 10 decembrie 2009

Sentimente dis-de-dimineata

OMG....e aproape 9 si eu sunt treaza...nu se poate...am ajuns la concluzia ca melodia Calling all angells este geniala, la fel si persoana care mi-a dat sa ascult aceasta melodie...Am o multitudine de sentimente, ganduri si trairi in capsorul asta care trebuie sa gandeasca asa de dimineata...in primul rand mi-e foame dar mi-e asa de lene sa cobor sa mananc...azi nu mai mergem de la 12 la scoala...o zi perfecta sa scriu...pe blog...imi vin in minte toate momentele frumoase pe care le-am trait anul asta:X, toate momentele penibile, toate momentele in care am fost trista si constat asa ca de sfarsit de an ca anul asta a fost unul deosebit...in primul rand am avut parte de multe lucruri noi(nu materiale), experiente noi, a fost o vara deosebita, o vara fragmentata in mai multe bucati...au fost momente incredibile prin care nu mai trecusem pana atunci...am simtit ca am crescut...nu in inaltime...ci ca varsta..ca mentalitate...ca am trecut la o alta etapa a vietii...pana si scoala a ajuns sa mi se para ceva frumos...si nu ma refer la ore, ci la momentele frumoase care le poti trai numai la scoala, ma refer la pauzele in care avem timp sa jucam 2-3 reprize de "Sariti eu!", in care ne jucam cu cd-ul, in care jucam nelipsita septica...toate cuvintele se reduc intr-unul singur... "joc"...asta demonstreaza ca nu vrem sa ne pierdem copilaria..ca avem pastrat in suflet un strop de inocenta, de infantilitate...si magia dispare cand auzim nelipsita relica "ssssssssssssss" sau "maricica" sau "facem si noi liniste?":))iti vine sa iti iei campii cand auzi toate aceste cuvinte care totusi ne fac sa radem si care au ramas deja in istorie...:D......insa astia suntem...atat de diferiti dar care se unesc totusi pentru o septica sau rad in cor la auzul replicilor postate mai sus...

Uite asa din plictiseala am mai spus cate ceva din viata mea si a celor din jurul meu pe care ii iubesc atat de mult cu toate ca nu la toti sentimentul este reciproc...eu ii iubesc...chiar daca ma eneveaza, chiar daca ma sfideaza, chiar daca ma subestimeaza, chiar daca ma injura, sunt ai mei...sunt prietenii si colegii mei care au fost si sunt o parte importanta din viata mea de pana acum in care ne-am acceptat cu bune si cu rele....

P.S: Am observat ca incep sa am din ce in ce mai multi prieteni, amici, persoane cu care ma inteleg bine, persoane cu care rad, persoane cu care vorbesc, persoane cu care ies in oras , si asta nu stiu de ce, dar ma face sa ma simt mai bine...ai un sentiment aparte cand vezi ca esti inconjurata de atatea persoane care macar pentru aparenta(sau nu) iti zambesc.:D...si ma simt mandra de mine:D




Niciun comentariu: