miercuri, 6 ianuarie 2010

Astazi, Maine Va Fi Ieri

S-a incheiat si anul asta.Vreau sa-l analizez,sa ma analizez, sa vad cam ce a fost bun si rau, ce am invatat si din ce am invatat.Chiar in prima zi a anului mi s-a mai demonstrat inca o ipoteza si anume ca o bucurie nu este niciodata deplina, cel putin in cazul meu.;ca in concluzie totul este o amagire si totusi, nu m-am invatat minte pentru ca poate nu vreau......pentru ca imi place.......bucuria aceea, asa putin cat dureaza, este de vis si ma consolez si ma amagesc cu amintirea...pana data viitoare cand cu siguranta va fi la fel!:))

Si am mai realizat inca ceva......ca mi se pune mereu"pata" pe persoana nepotrivita, mereu gasesc"acel ceva"intr-o persoana pe care eu o cred ca fiind cea mai potrivita, insa........surpriza.......niciodata acea persoana nu a gasit"acel ceva"in mine.....sau ma rog, nu i-a placut pur si simplu:DSi mereu a fost in ceata, niciodata nu am stiut cu adevarat ce crede, ce simte, pentru ca pe o parte imi arata ceva si pe de alta parte imi arata contrariul...si problema este ca nu s-a intamplat doar o data....asa as fi zis ca este o intamplare...acest lucru se tot repeta....hmmmmmmmmmmm..........ciudat nu?Nici macar eu nu stiu despre ce fenomen este vorba.Aici termin cu lucrurile care au fost partial mai putin bune...


Vorbind despre impliniri, despre lucruri cu adevarat bune, pot spune ca m-am pricopsit cu o groaza de prieteni pe care ii iubesc foarte mult pentru ca au fost si sunt mereu langa mine atunci cand sunt suparata, indispusa, ma suporta si ne simtim grozav impreuna.


Aici se incheie uimitoarea analiza pe care am facut-o intamplarilor anului 2009.Bine......acestea au fost in mare intamplarile pe care mi le aduc aminte acum, in momentele in care ma aflu in acea euforie care tine vreo doua zile dupa, euforie plina de senzatii, trairi si amintiri...mai vreau:X....


P.S:post conceput pe 2 ianuarie,insa avand in vedere faptul ca scumpul meu calculator a fost stricat, d'abia acum am reusit sa public ce simteam atunci....

Punct si de la capat......


Niciun comentariu: