marți, 15 decembrie 2009

De la mine pentru Eko:))

1.O sa te omor, o sa te destram, o sa te sparg, o sa te indoi, daca iti incalci promisiunea...adica ma rog...promisiune...nu e cine stie ce secret, ca sa promiti ca nu il spui..dar e mai bine sa ramana asa...pentru toti...
2.Probabil te-am uimit cand ai vazut ce poze reflectau ce am scris intr-o postare trecuta:)) sau nu....
3.Nu te-am plagiat...mi-au placut citatele acelea mai mult decat altele asa ca le-am folosit...:D
4.Imi place blogul tau...am citit ca ai o pasiune pentru cineva...sa treci pe la mine sa imi spui cine e...:D;;)
5.Sa scrii si tu despre mine pe blogul tau ca eu am facut-o...
6.Ne mai vedem si la anu' la bal:>
7.Nu uita ca anumite persoane care nu le suport, chiar daca te intelegi bine cu ele, nu trebuie sa afle:D
8.Nu crezi ca ocupi prea mult spatiu la mine pe blog?:D
9.Idem 8
10.GATA...iti ajunge...prea multe in legatura cu tine pe blogul meu...

Un comentariu:

maria antoaneta spunea...

Ia fa un efort si da clic pe "Petrina" din dreapta .Mai exact pe aia cu " Samoan uantid iu tu smail tudei"
Citeste-o de multe ori(eventual pana inveti textu')Asta ca sa bagi la cap.Si ca sa iei aminte ca prietenii te iubeste:))

Forevăr end evăr

p.s.: cine-i eko?