vineri, 18 decembrie 2009

BRRR...It's snowballs time

In sfarsit ninge \:D/ ...dupa o lunga asteptare in care credeam ca toamna nu se va mai sfarsi, iata ca astazi un val de ninsoare a acoperit si oraselul nostru...Dupa ce aseara am iesit in parculet ca niste copii mici dornici sa se dea pe ghetus, am ras si ne-am despartit cu greu de Petrina>:D<, care ne va lipsi enorm pana ce va incepe scoala.



Si ieri a fost o tentativa de ninsoare, dar mai mult gheata si-a facut prezenta; insa astazi, cand m-am uitat pe geam am ramas uimita de frumusetea albului care parca ma invaluia...eram dornica sa ies afara, insa cand am iesit pe usa, am realizat cat de bine era in casa...ca era mai frumos peisajul privit de la caldura ;;)m-am luptat cu zapada care batea numai in mine, dar in acelasi timp eram foarte precauta sa nu alunec si sa cad:D Cand am ajuns din nou acasa cu picioarele inghetate, i-am multumit lu Dumnezeu ca m-a ajutat sa rezist pe gerul care este afara si am fost in stare sa merg prin mormanul de zapada:))


Stau acum si imi aduc aminte de vremurile cand eram copii, d'abia asteptam sa ninga, ieseam la imbulgarit, faceam oameni de zapada, insa acum nu...nu mai iese nimeni ....ce/..."mai sunt ei de imbulgarit si de oameni de zapada?":))...oricum eu cred ca o sa scot lume la imbulgareala..da cand se potoleste vantul asta...ca e groaznic de frig...brrr...

Niciun comentariu: