marți, 15 decembrie 2009

Rainy Days

Stand in pat , fara chef de nimic, de scoala, sau de orice altceva ,ma uit pe geam si incerc sa imi imaginez macar ca ninge..ca afara e iarna...nu ca ploua si e posomorat asa cum se intampla...daca m-as lua dupa vreme nici nu as spune ca mai este aproape o saptamana pana la Craciun...in fond nici nu realizez asta din cauza posomoratei vremi, a cerului gri si a pomilor care sunt inca maro si zgribuliti si nu incarcati de un alb sclipitor...Norocul meu este ca alte persoane si-au dat seama de faptul ca mai este foarte putin pana la Craciun si au inceput sa isi impodobeasca acoperisurile caselor cu diverse luminite in ton cu atmosfera care ar trebui sa fie specifica acestei perioade...peste aprox 1 ora trebuie sa pelc la scoala...e ultima zi de scoala...nici macar nu stiu de ce ma mai duc./...a..ba da,,,.sa ii dau proiectul lui "Arsinel" ca altfel ii creste tensiunea si ma mananca...pot sa spun ca nu am intrat inca in acea atmosfera de sarbatoare...sper insa ca asta sa se intample in curand, sa nu fi disparut acea magie, desi nu prea cred....


P.S: Am o MARE dilema: nu stiu inca ce vreau sa imi aduca Mosul:D

Niciun comentariu: