vineri, 8 ianuarie 2010

Frustrare

POVESTE:

Ma aflu astazi, 14.04.2014, la cursul de jurnalism, curs care incepe de fiecare data cu un sfat dat de rectorul facultatii, sfat legat evident de jurnalism, mai exact de televiziune.Ajungand in clasa, rectorul incepe cursul spunand ca s-a constat ca prezentatorii care au ochii caprui au mai mare atractie la public.Pentru o clipa m-am simtit mandra ca m-a facut mama cu ochii caprui-negri...Fara sa vreau, o observ in raza mea vizuala pe "Gigica"[colega care datorita(mamei,tatalui,matusii,unchiului, nasului, nasei)inteligentei a reusit sa intre la facultate,fata care cu fiecare ocazie se lauda cu ochii ei albastrii], scotandu-si subtil din poseta Vuitton lentile de contact care ii faceau ochii caprui...poate ca asta nu a fost mare lucru, dar cand a inceput sa-si "etaleze" ochii ei caprui si sa spuna ca asa ar trebui sa arate o adevarat prezentatoare, eu si Cici am izbucnit intr-un ras isteric amuzate si dezgustate in acelasi timp de acest uimitor gest.Mai amuzate am fost cand am vazut-o pe Bubu, care are ochii verzi sustinand ca e un verde care bate spre negru:))La ea se scuza ca e fata de treaba...

Concluzia:"Nu conteaza cat de lung ai parul, important e cat si cum gandesti!"

Nota:Poveste inspirata din fapte reale si adaptata
Personajele sunt fictive
URASC PERSOANELE CARE AU ASTFEL DE ATITUDINE!

Dati un click:


100 Ro
100 Ro

Un comentariu:

Unknown spunea...

Vai,cat te iubesc de mult!
:))