luni, 25 ianuarie 2010

Tasty


As manca o prajitura...Imi sta gandul la ea de cand am vazut-o in vitrina...Nu credeam ca voi ajunge vreodata sa savurez o asemenea delicatesa insa se pare ca nimic nu este imposibil...O zaresc...arata delicios...Timpul pe care l-am asteptat stand la coada a fost neinsemnat si as mai fi stat mult si bine numai pentru a o avea...Un amalgam de trairi si sentimente ma invaluia in timp ce o priveam...Acum era doar a mea si inca nu ma trezeam din ceea ce credeam ca este un vis...Realizam, dandu-i glazura la o parte ca este facuta din mai multe straturi, fiecare reprezentand itinerariul pana la partea cea mai savuroasa a acestei prajituri...Incep incet sa o degust, sa-i simt unicitatea gustului, gust care ma trimite cu gandul la o lume feerica, un gust nemaintalnit pana acum, insa pe care credeam ca l-am simtit si la alte prajituri...Se pare ca in sfarsit ajung la ultima parte, dand de siropul folosit la fabricarea putinor dulciuri de acest gen si exaltarea pe care o simt imi da de inteles ca am facut alegerea cea mai buna...In vitrina cu numeroase sortimente de prajituri, care mai de care mai frumos ornate se afla una singura care intrunea toate normele pentru a putea fi considerata cu adevarat un deliciu...Tasty...

Niciun comentariu: