miercuri, 20 ianuarie 2010

Happy three friends


Girafa si maimuta, pe numele lor cici,gigela,florela si alte apelative sunt cele mai tari si mai importante animalute din jungla mea...Pot spune ca sunt dependenta de ele si ma fac sa ma simt regele junglei;;)...pentru ca mereu suntem una in preajma celeilalte am prins aceleasi "apucaturi" si se pare ca crbl=ul nostru functioneaza cu aceleasi baterii...in afara de capitolul scoala, unde fiecare e "bossul suprem" la materii diferite, formam o trilogie inconfundabila...


Petrina e sagetatorul vesel,destept,activ si capricios.Are o capacitate deosebita de a organiza lucrurile si nu se lasa usor influentata de gandirea altora...Iubeste libertatea si ii plac barbatii care o fac sa rad si sa se simta fericita,dar care sa nu o plictiseasca prin atitudinile lor masculine...Este originala in tot ce face, in abordarea lucrurilor si nu se da in laturi de la nimic atata timp cat ii place ceea ce face...In plus ma iubeste si asta o determina sa imi spuna in fata cand gresesc, este foarte directa, lucru rar intalnit la persoane, lucru care pe unii ii deranjeaza pentru ca de cele mai multe ori adevarul doare, insa ea nu se sfieste sa faca asta...O ador pentru ca e EA//P'is the Boss(cititi repede cu voce tare)


Am lasat la urma o prietenie care cam dureaza de ceva timp...o prietena care stie sa ma asculte...nici nu stiu cum ne intelegem atat de bine pentru ca amandoua suntem lei,amandoua orgolioase, amandoua ambitioase,vrand neaparat sa ne atingem scopul....mai grav este cand avem amadoua acelasi scop...dar nu prea s-a intamplat...si daca a fost asa am ajuns la un numitor comun si asta ne-a apropiat si mai mult..e amuzanta,inteligenta si ma simt foarte bine in prezenta ei pentru ca ma cunoaste atat de bine...cateodata ajung sa fiu relativ geloasa cand observ ca nu imi acorda destula atentie,sau ca acorda altcuiva(andrei,petrina)mai multa decat mie...dar asta e de bine...asta demonstreaza ca o iubesc...daca nu v-ati dat seama inca..incredibil dar adevarat...este alex cea descrisa mai sus...


Le ador pentru ca ma fac sa ma simt in jungla "ca acasa", pentru ca in preajma lor sunt 100% eu, nu am nicio retinere, pot spune ce vreau cum vreau pentru ca mereu o vor lua ca atare...

.......Sunteti animalutele mele preferate........






Niciun comentariu: