miercuri, 3 februarie 2010

Tipic Feminin




O plecare la munte presupune multa multa bataie de cap, cel putin pentru noi,fetele...Asa,printre haine aruncate pe peste tot,nehotarata pe care dintre ele sa le iau cu mine,mi-am mai facut timp pentru a scrie un post dedicat baietilor...pentru a va impartasi si voua ca viata nu este atat de usoara...Life Sucks!...


Plecare la munte=>Nepasare,Bagaje multe,Haine,Pralina,Dor de Petrina,Dor de Alex,Bravo Bianca,Nehotarare,"Ce greu e sa fiu eu!",Blugi, Bluze,Necesitati, Vreau sa plec!, Nu vreau sa plec,Ce fac acolo?, Cum ma distrez?,O sa-mi lipseasca Fetestiul,Urasc Fetestiul,Iubesc persoanele naturale si inteligente, Urasc oamenii falsi,Se termina vacanta,Nu vreau la scoala,Vreau la colegii mei,M-am plictisit de calculator,Vreau la calculator,O ninge la munte?,Cand o sa invat sa schiez?, Ce o sa-mi cumpar?, Cat ma va tine bateria?,Patinoar,Partie,Zapada,Ionut macinat de foarte multe intrebari...prea multe!,


Nici nu stiu ce vreau de la viata...Ma aflu in acele momente in care nu as mai vrea nimic decat sa ma rup de lume si de tot ceea ce ma inconjoara, sa traiesc intr-un loc in care totul este cladit dupa placul meu,cu toate ca inca nu imi pot imagina acel loc...Si ma macina intrebarea:Ce este viata? de ce alergam dupa nimic, de ce traim dupa niste reguli,cine a impus aceste reguli morale,de ce trebuie sa ne bucuram,de ce trebuie sa fim tristi,de ce?


Intr-un final ma intorc la bagajele mele, la geamantanul care parca se ocupa cu nimicuri, nemaiavand loc si pentru altceva...luati de aici baieti...in ce stare poate ajunge o fata sub stresul bagajelor!

Niciun comentariu: