marți, 23 februarie 2010

Empire State of Mind


E incredibil cum niste poze,cum mai exact vizionarea unor poze te poate face sa te simti de 2Xori mai bine;si mai ales cand cei pe care ii iubesti te tin strans in brate,iti dau sa suflii in punga,te privesc si ti se inmoaie picioarele cand vezi cat insemni pentru ei...si cat inseamna ei pentru tine...pentru aceste momente nepretuite,pentru aceste momente care sunt transormate in amintiri de neuitat doar cu un simplu zambet,doar cu un simplu sarut pe frunte, pentru aceste zile pe care le vom regreta enorm mai tarziu, pentru ele,pentru ei, merita sa fac un post...asa..de minima inspiratie, dar care sa exprime multe pentru cei care imi transforma banalul in incredibil, pentru cei pe care imi vine sa ii strang in brate de fiecare data cand am o stare de cacao, care se trezesc chiar si in ceasuri tarzii din noapte numai ca sa imi spuna inca o data noapte buna si ca ma iubesc,pentru cei alaturi de care azi am facut karaoke,pentru cei care au ras alaturi de mine cand si-au auzit nota la mate ...si mai nou chiar si pentru cei pe care incep sa ii iubesc pentru ca se bucura de aceleasi lucruri ca si mine, pentru ca sunt geniali, pentru ca ma fac sa vreau mult mai mult de la mine,pentru ca mi-au aratat ca se poate...si pentru toti care ma fac sa ador felul in care sunt atunci cand sunt in preajma lor...

P.S:IF I could,I would build an Empire just for us...






Niciun comentariu: