joi, 5 ianuarie 2012

REview



Wtf?!!!!Nu,nu inseamna "welcome to facebook" ci am spus-o,realizand ca a trecut aproape un an de cand nu mi-am mai concentrat gandurile pentru un post.Cauze?Hmmm...let's see:
1.Facebook:)))
2.Majorate
3.Vara
4.Radio
5.Costinesti
6.Iubire d'aia
7.Clasa aXII-a
8.Balul Bobocilor
9.Meditatii
10.Mix Music

Acestea sunt cele mai importante 10 lucruri care mi-au marcat anul.Daca tot s-a incheiat 2011 si ar trebui sa trag o linie si sa fac un rezumat,cam cel de sus ar fi.A fost un an plin de schimbari,mai exact de momente care mi-au schimbat viata.

Poate pentru ca s-a petrecut recent,sau poate ca nu,as spune clar ca ultimele doua saptamani ale anului au fost un fel de "cireasa de pe tortul 2011".Prieteni,oameni care mi-au schimbat viata,conceptii pe care nu le descoperisem inca,si cel mai important,m-am surprins pe mine insami.Se pare ca nu ma cunosteam indeajuns de mult,sau ca imi era frica sa actionez in totalitate asa cum as fi vrut si nu-mi venea sa cred ca eu sunt cea care intreprindea acele actiuni.

Anyway...m-am distrat..m-am distrat muuult,am invatat multe si acum privesc amuzata in trecut!Si imi place ce vad:)))

Sper sa spun asta si dupa BAC si ADMITERE!

Niciun comentariu: