miercuri, 12 mai 2010

Freedom

Draga blogule,

Se pare ca te-am cam abondonat in ultimul timp!:DPoate pentru ca nu am avut nicio idee,poate pentru ca am tinut mai mult in mine decat sa fac din problemele mele existentiale un tabu,poate ca sunt sictirita de toti si toate,poate ca e asa de frumos afara incat profit din plin...si as mai avea motive dar...ma rezum deocamdata la acestea:D

Sa zicem ca nici acum nu debordez de idei, insa merge de un post.Am gasit intr-o carte foarte inspirata intitulata "Sunt aiurita si SE IA"un pasaj foarte interesant care suna cam asa:"Iubirea e oricum o decizie.Ca fericirea.Poti decide sa iubesti pe cineva sau nu,poti decide sa fii fericit sau nu.Restul e doar "atasament" fata de o idee".Spuneti voi ca nu este explicatia tuturor enigmelor...si odata cu aceasta sintagma mi-a venit in minte si o explicatie rationala pentru toate aceste "sentimente".Ideea de baza este ca al nostru creieras provoaca anumite senzatii la respectivi stimuli,cum ar fi o imagine,o amintire....si astfel se creeaza senzatia de iubire sau de fericire....nu stiu daca este neaparat corect psihologic insa asta e ceea ce pot afirma eu.


In final,ideea de baza este ca ador aceasta melodie:D:


Niciun comentariu: